Eden komunikacija

Cienījamais klient!

Klientu un darbinieku veselība un labklājība mums ir ārkārtīgi svarīga, un mēs ļoti nopietni uztveram koronavīrusa situāciju. Mēs vēlamies jūs informēt, situācijai mainoties, par pasākumiem, kas veikti Eden, jūsu ūdens un kafijas piegādātājā.

Mēs sekojam mūsu valdības norādījumiem, lai aizsargātu klientus un darbiniekus. Mūsu komandas ir aprīkotas ar maskām, cimdiem un dezinfekcijas līdzekļiem, un tām ir uzdots darboties atbilstoši augstiem drošības standartiem, kādus pieprasa situācija, ievērojot stingras higiēnas procedūras, lai novērstu iespējamo risku. Procedūras ietvaros, visiem mūsu darbiniekiem, kuriem ir gripas simptomi, ievērot mājas režīmu un nesaskarties ar kolēģiem vai klientiem.

Mēs esam apņēmušies sniegt vislabāko servisu klientiem pat šajos iepriekš nebijušajos apstākļos. Neskatoties uz to, var gadīties, ka mēs saskarsimies ar zināmām grūtībām konkrētās jomās, kas var izraisīt iespējamu kavēšanos vai mainīt veidu, kā mēs jūs apkalpojam. Iepriekš atvainosimies un lūgsim jūsu sapratni. Šajā sakarā mēs aicinām mūsu klientiem iegādāties krājumam papildus lielās un mazās ūdens pudeles, lai izvairītos no produktu deficīta birojos un telpās.

 

Mēs izmantosim iespēju, lai atgādinātu jums par pareizu un drošu mūsu aprīkojuma lietošanas praksi:

• Mainot pudeli, pārliecinieties, vai jūsu rokas ir tīras;

• Nepieskarieties pie dzesētāja kontaktligzdas, piepildot glāzi vai pudeli;

• Uzturiet jaucējkrānus tīrus. Varat izmantot vienreizējas lietošanas sanitārijas salvetes un aerosolus;

• Katrā apmeklējumā mēs varam jums piedāvāt papildu sanitizācijas pakalpojumus, lūdzu, jautājiet savam Eden maršruta ekspeditoram.

 

Mēs varam garantēt, ka veicam visus nepieciešamos profilaktiskos pasākumus, lai izvairītos no jebkāda piesārņojuma riska. Un mēs turpināsim jūs informēt par situācijas attīstību.

Lai iegūtu papildinformāciju, lūdzu, sazinieties ar Eden kontaktpersonu.

 

Cieņā,

Eden