5 idejas, kas palīdzēs jums vasarā atcerēties dzert ūdeni

5 idejas ūdens dzeršanai vasarā
SHARE SHARE SHARE SHARE SHARE

Mēs reti atceramies darbā dzert pietiekami daudz ūdens. Vasaras svelmē ir īpaši svarīgi uzņemt šķidrumu, jo mūsu ķermenim svīstot ir nepieciešams vairāk ūdens. Dienā ieteicams izdzert 1,5-2 litrus ūdens.

Vai jums darbā ir grūti koncentrēties? Ļoti iespējams, ka jūs aizmirstat dzert pietiekami daudz ūdens. Lūk, piecas vienkāršas idejas, kas palīdzēs jums atcerēties dzert ūdeni.

  • Padariet ūdeni pievilcīgāku

Pārvērtiet ikdienišķo ūdens glāzi par atspirdzinošu baudījumu, iespiežot tajā nedaudz apelsīnu sulas. Tā jūsu ķermenis vienlaicīgi uzņems arī C vitamīna devu. Ūdens glāzē labi iederas arī dažas svaigas, sasmalcinātas piparmētras lapiņas.

  • Piešķiriet ūdenim garšu

Nekas neveldzē slāpes tik labi kā glāze ūdens ar ledu. Kāpēc gan nepadarīt ūdeni interesantāku, pievienojot tam ledus gabaliņus ar dažādām garšām? Zemenes, mellenes, avenes un pat kivi ir lieliska izvēle.

  • Lejupielādējiet lietojumprogrammu savā datorā vai mobilajā tālrunī

Dzerot ūdeni, ir vieglāk koncentrēties. Ir pieejamas lietojumprogrammas viedtālruņiem un datoriem, kas atgādina dzert ūdeni un palīdz kontrolēt izdzertā ūdens daudzumu.

  • Iegādājieties kvalitatīvu ūdens pudeli

Nosakiet savus mērķus, uz pudeles ar ūdensnoturīgu marķieri atzīmējot grafiku. Piemēram, jūs varat apņemties izdzert ceturtdaļu pudeles tilpuma līdz plkst. 10.00. Tā jūs varēsiet kontrolēt ikdienā izdzertā ūdens daudzumu.

  • Ēdiet ūdeni!

Vai jums ir grūti izdzert ieteikto ūdens daudzumu? Ēdiet produktus, kas nodrošina nepieciešamo šķidruma daudzumu, piemēram, gurķus, salātus un arbūzus.

Šeit atradīsiet vairākas idejas, kā padarīt ūdens dzeršanu interesantāku, daudzveidīgāku un garšīgāku! 

Lejuplādē šeit >>

SHARE SHARE SHARE SHARE SHARE